عشــــــــــــق شکستـــــــــــــه
عشــــــــــــق شکستـــــــــــــه
درد ودل عاشقانه


کجایی عزیزتر از جانم

 

از آسمانم ماتم بباره حراس بی تو ماندنم ادامه داره نمینویسم ترانه بی توچگونه پر کشد خیال وازه بی توبه لب رسیده جان کجاااایی کجایــــــــــی
که برده طاقتم جدایی باران تویی
به خاک من بزن
باز امدی
که مه تو من هوای پر زدن ندارم
باران تویی
به خاک من بزن
بازا ببین که در ره تو نفس بریده در خزانم
....
مگر ندانی
چو از تو دورم
بیراهه ای خموش و تار، بی عبورم
نمیتوانم دیگر برویم
که من اسیر این خزان توبه تویم
به لب رسیده جان
کجایی کجایـــــــــی
رهی نمانده تا رهاییباران تویی
به خاک من بزن
بازا ببین که هوای پر زدن ندارم بازا ببین که در ره تو نفس بریده در گذارم ...
 
 
به کجایی غمگسار من؟، فغان زار من بشنو باز آ، باز آ
 
همه شب نالم چون نی
که غمی دارم دل و جان بردی اما نشدی یارم تنها ماندم تنها رفتی بی ما رفتی چو بوی گل به کجا رفتی؟ تنها ماندم تنها رفتی با ما بودی بی ما رفتی چو کاروان رود فغانم از زمین بر آسمان رود دور از یارم، خون می بارم فتادم از پا زناتوانی اسیر عشقم چنان که دانی رهایی از غم نمی توانم تو چاره ای تو که می توانی گر ز دل بر آرم آهی آتش از دلم ریزد چون ستاره از مژگانم اشک آتشین ریزد چو کاروان رود فغانم از زمین، بر آسمان رود دور از یارم، خون می بارم نه حریفی تا با او غم دل گویم نه امیدی در خاطر که تو را جویم ای شادی جان، سرو روان، کز بر ما رفتی از محفل ما، چون دل ما، سوی کجا رفتی تنها ماندم، تنها رفتی به کجایی غمگسار من؟، فغان زار من بشنو باز آ، باز آ از صبا حکایتی ز روزگار من بشنو باز آ باز آ سوی رهی چون روشنی از دیده ما رفتی با قافله باد صبا رفتی تنها ماندم تنها رفتی.
 

کجایی ای یار من ؟

 

کجایی که جایت در کنارم خالی است.

 

در این شب بارانی تو را می خواهم

 

نشانی تو فقط بغض همه ی سنگ ها و یک دلِ سیر گریه کردن ابرهاست٬

و سرخی نشکفته یک خاک ٬
پریدن اولین سهره ی بیدار٬

و دستخطی ساده٬ پریده رنگ
از نامه ای که هیچگاه به مقصد نرسید.

نشانی تو….

راستی نشانی تو کجاست؟

 

 

زمانی آدرسم کنج یک قفس بود در پستوی تنهایی گوشه ای خلوت در کوچه ای بن بست نشانی ام را ستاره ی قطبی ، از آن بالاها که اوهم تنها بود ، میدانست نشانی ام را اما ،خود هم درست نمیدانستم جاده ها ابتدا و انتهایی نداشتند و من فقط گذر میکردم ، هیچوقت نرسیدم ... یک اتفاق میخواستم ، اتفاقی از جنس "تو " یک حادثه ، تلنگر از همانها که همه چیز را، حتی خودت از یادت میبرد و یک چیز را برایت می آورد من نیاز به یک فراموشی داشتم که همه چیز را از من بگیرد و فقط نشانی " تو " را به من بدهد ...

 

 

رو در و دیوار این شهر ، همش از تو یادگارهِ

توی این کوچه ی تاریک ، من و تنها نمیذاره

یاد حرفای قشنگت! که تو قلبم لونه می کرد

یاد دلتنگی چشمات! که من و بهونه می کرد

می زنه آتیش به جونم پس کجایی مهربونم؟

آخه من ترانه هام و واسه ی کی پس بخونم

دل من هواتو کرده...آخ کجایی نازنینم

کاشکی بودی و می دیدی بی تو من تنهاترینم

 

توی این بازی که ساختی، من همه هستیم و باختم

زیر پات گذاشتی آخر،عشقی که من از تو ساختم

مگه تو دوسم نداشتی ، از دلم خبر نداشتی

دلت از سنگ شده انگار ، که منو تنها گذاشتی

می زنه آتیش به جونم پس کجایی مهربونم؟

آخه من ترانه هام و واسه ی کی پس بخونم

دل من هواتو کرده...آخ کجایی نازنینم

کاشکی بودی و می دیدی بی تو من تنهاترینم

 

می شینم منتظر اینجا، تا تو برگردی دوباره

تا بشینی پای حرفام ، بریم تا ماه و ستاره

می دونم میای یه روزی ، یه روزی که خیلی دیره

یه روزی دل شکستم ! سر این کوچه میمیره

می زنه آتیش به جونم ، پس کجایی مهربونم

آخه من ترانه هامو ، واسه ی کی پس بخونم؟

دل من هواتو کرده... آخ کجایی نازنینم

کاشکی بودی و می دیدی بی تو من تنهاترینم

 

 


 کاش این قلم

              نشانی تو را می نوشت

                           نه در به دری مرا ...

 

 کوچه ی عاشقی
پلاک دلتنگی
آدرسش سر راست ست
می شنوم صدای قدمهایش را
مینشینم سر راه
نکند خسته شده ؟
نکند نور کم است ؟
صبر من بسیار است
اشک من ریزان است
تا پاک شود این فاصله ها

 

 

 

برای ما همین کافی است

 

اگر روزی به این خط و به این دفتر نظر دوزی

 

بخندی و به دل گویی:

 

کجایی یار دیروزی؟

 

کجایی یار دیروزی؟...

 

 

 

با یادِ تو اشک فشانی من خوب است

 

این گــونه کـه زندگانی من خوب است

 

گفتـی کـه نشــانی مـرا می خواهی؟

 

در کـوچه بیا نشانی من"خوب» است

 

 من نشانی از تو ندارم اما نشانی ام را برای تو می نویسم: درعصرهای انتظار،به حوالی بی کسی قدم بگذار! خیابان غربت را پیدا کن و وارد کوچه پس کوچه های تنهایی شو! کلبه ی غریبی ام را پیدا کن، کناربیدمجنون خزان زده و کنارمرداب ارزوهای رنگی ام! درکلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو! حریر غمش را کنار بزن! مرا می یابی

 

 



نظرات شما عزیزان:

✿✿✿ بهترین روزگارم با تو...شد✿✿✿
ساعت12:55---8 اسفند 1392

سلام وبلاگ قشنگی داری به من هم سری بزن

سلام ممنون جشمات قشنگ چشم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






پنج شنبه 8 اسفند 1392برچسب:,

|
 
{background:url('http://upload7.ir/imgs/2014-03/42176368880498725927.jpg') no-repeat center top


به وبلاگ خودتون خوش آمدید

http://upload7.ir/imgs/2014-03/42176368880498725927.jpg

 

 

مریم

 

5 ارديبهشت 1393
7 فروردين 1393
2 فروردين 1393
1 فروردين 1393
7 اسفند 1392
6 اسفند 1392
4 اسفند 1392
3 اسفند 1392
2 اسفند 1392
1 اسفند 1392

 

تفاوتهای جالب چپ دست ها وراست دستها
آموزش فال قهوه
سخت افزار نورومورفیک‌ جدید، مغز انسان را شبیه‌سازی خواهد کرد
دانستیهای جالب در مورد گیتار
بهترین روش برای حرف زدن با همسر
شگفتی های خلقت
اشعار حسین پناهی
سخنان حکیمانه از بزرگان4
سخنان حکیمانه از بزرگان3
سخنان حکیمانه از بزرگان2

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق شکسته و آدرس maryam856.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





عاشقانه علیرضا
فارین
پرنیا
سروش
فوژان
سر دنده ال ای دی led
ردیاب مخفی خودرو

 

ارسال دستگاه از چین به ایران
حمل از دبی
قلاده اتوماتیک ضد پارس
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

جوک و اس ام اس

نازترین عکسهای ایرانی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 100
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



قالب وبلاگ
گالری عکس
دریافت همین آهنگ

Up Page

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->